Lördagen

Lite kort om dagen

Lördagen har tillbringas med min mor som är här på besök..det är skönt att få lite avlastning ibland.  Nelly fick lite nya kläder, d var bra för jag har lite dåligt med bodysar i st 68. Nu har hon st 62, men hon växer snabbt! :) Mamma hade med sig lite kort från d jag var lika liten som Nelly, så d var roligt att se, har inte sett dom korten tidigare. Jag var så rund och go som liten, tre hakor minst ha ha, men en liten likhet fanns det där iaf :)
Nelly har börjat med något nytt konstigt ljud som låter ungefär som giiiiirrrrr giiiiirrrr..D låter så lustigt. Jag undrar vad hon kan menar med det? :)

Till middag bjöd jag på en köttfärspaj, måste erskänna att den blev ruggigt god!
Nu är det körslaget som gäller.. Synd bara att favoriten Team Timo har åkt ut!



k


köttfärspajen :)

n


Ha en fortsatt trevlig kväll!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Wow är hon så stor så att hon har 62? Nancy har fortfarande en del kläder i den storleken, och 68 på dom andra.. fast hon har nog några 56or som hon fortfarande kan få in lillkroppen i, haha.. fast dom är lite tighta.. pch korta, men jag har bodyförlängare..

2009-01-17 @ 21:03:00
Postat av: Lollo

62 är väl lite för stort än.. hon har några kläder i stolek 56 fortfarande..men visst växer hon fort.. Hur lång är nancy nu?

2009-01-17 @ 22:26:55
URL: http://louisemodin.blogg.se/
Postat av: Ingela

Hej! Min lilla Texas är 3 månader(född 081008), våra kids är ju typ lika gamla, vad kul! =)



Hur går allting? =)

2009-01-18 @ 13:22:09
URL: http://tingelingela.blogg.se/
Postat av: Anonym

eh, vet inte riktigt sist vi mätte henne var hon 65, men det var när hon var fem månader.. sist mätte vi inte bara vägde. Men vi ska på läkarbesök 27e så då mäter vi. När hon var tre månader var hon faktisk 62 lång ser jag nu när jag tittar i hennes bok.. och hon vägde 5920. Hur lång är Nelly? Och vad väger hon?

2009-01-18 @ 16:59:32
Postat av: Lollo

ok.. Nelly är nu 60 cm lång och väger 5500 kg

2009-01-18 @ 17:22:45
URL: http://louisemodin.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha, jag hoppas att du menade 5500 gram, för annars är hon väääldigt tung;)

2009-01-20 @ 09:54:37
Postat av: Lollo

oj ha ha jo d blev lite fel ;)

2009-01-20 @ 10:00:27
URL: http://louisemodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0