Bortskämd

Gårdagens natt var tydligen bara en engångsföretelse, för inatt har hon vaknat 2 gånger för att få mat. Men vad gör det när man får sova ut på morgonen. Blir lite bortskämd när jag bor hos mamsen. Hon tar Nelly på morgonen så  får jag sova till 10-11 om jag vill, värsta lyxen ju :)

Nu snart ska vi träffa prällen för att gå igenom dopet, vilka psalmer och låtar som vi vill ha me. Man måste ha med minst 2 psalmer. Har inte riktigt betsämt mig än vilka det blir, hoppas hon kommer med några bra förslag. Har fått höra att prästen här vi ska träffa sjunger tydligen jätte bra, kanske man kan övertala henna sjunga nån fin låt. Jag har ju redan fixat två tjejer som ska sjunga, det kanske räcker så. Ja vi får se!

Ska ta och fixa iordning Nelly, det ska matas bytas, och kläs på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0