det skär i mitt hjärta..

.. ..att se min lilla älskling ha så ont. Hon har magknip å gråter hysteriskt varje kväll nu. och man kan inget göra :( På dagarna är hon en helt annan person, så snäll och glad. Jag vill inget annat än att det bara ska gå över för henne...
Hon sover nu, men var inte riktigt det sättet man önskade att hon fick somna på...



Jag känner dig
Dina fasor dina, våndor
Finns också i min själ
Du är mitt kött och blod
Du är ett dyrbart namn
Och min kärlek
utan villkor
Jag gör vad jag kan
Så stor och stark på dagen,
men så liten mitt i natten
När ingen hör, när ingen vet
kommer gråten mitt i skratten....




i




Tre ting du kan lära dig av barnet:
Det är glatt utan behöva anledning till det
Det är inte sysslolöst ett ögonblick
Och vad det saknar vet det med all kraft begäran,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0