charmigt med barn!

Nelly, hon väcker mig allt tidigare varje morgon.. Vaknade av att hon låg å pillade mig i ansiktet, hon ville väl antagligen väcka mig lite försiktigt, d var nog inte med avsikt  hon petade mig i ögat! :) Så d var bara att palla sig upp kl 7.30 blää .. är väl d som är charmen med barn.

Här har jag sminkkurs med Nelly :) Hon hade ingen lust  alls att roa sig själv medans jag gjorde mig i ordning på morgonen, så då får hon hänga på.

j


Håller en mascara, snart så sminkar hon sig själv :)

i


Efter maten så var det dags att bada.

o

p


lite bråk vid påklädningen

u


men d var d värt besväret, för så fin hon blev sen :) snygg tröja har hon fått av Lina!

i


Kommentarer
Postat av: Anonym

jötte sött!du verkar vara en ung mamma hur gammal är du?jag är sj mamma fast du är säkert äldre än mig hon är jätte sött!

2009-03-02 @ 18:41:27
URL: http://mamialmiira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0