Fin!

sitter och nätshoppar lite, och hittade den här jätte söta klänningen till Nelly :)

i

Som vanligt så hittar jag aldrig nå kläder till mig själv nu mera :( När jag jag är på stan och ska handla kläder till mig så slutar det med att jag slinter in på Lindex och köper något sött till Nelly ist :)  Vilket jag inte alls behöver för hon har och får kläder hur mycket som helst!  Kanske nån kan tipsa mig om nån bra sida där jag kan beställa kläder? helst inte dom här vanliga som HM, Ellos, Halens, La redoute... dom har jag redan varit in på tusen gånger! Nelly.se brukar ha fina kläder. men d brukar vara alldeles för dyrt där!


Kommentarer
Postat av: Sazsa

Det är den nässprayen jag kört med som inte funkar =(

2009-01-11 @ 23:12:46
URL: http://champagnehigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0