fredagskväll...

Jaha, även den här dagen lider mot sitt slut.. har idag varit duktig att städat undan allt skrot på övervåningen,  tvättat upp undan gömda kläder (som jag inte har använt på ett år) och stoppat upp gardiner i gästrummet, d var lite gormigt med tanken på att det är betongvägg, och jag har ingen betongborr, men det fick gå bra med en hammare och en stjärnskruvmejsel...kvinnor kan utan.. man ha ha
Det blev riktigt mysigt iaf, och mycket trevligare! ska hänga upp lite tavlor där så småningom åxå.

För bara några år sen på fredagskvällarna, satt vi tjejgänget och hade middagar, med massor av prat och mys. Nu sitter man här med hus och barn, och undrar vad den tiden tog vägen.. Missförstår mig inte nu,  för att skaffa barn är det bästa som har hänt i mitt liv.  Skulle aldrig byta bort den här tiden. Men för det kan man väl sakna sina gamla vänner! Det är så synd att vi ses så sällan nu mera.... 
Visst, man har ju mindre tid  över att umgås med vänner, och man kan inte längre bara göra impuls resor som att åka till Tromsö över en helg, d var tider det ;) 
Åh gud, man har så många roliga och fina minnen att tänka tillbaka på. 


Även om jag kanske har varit dålig på att höra av mig,  så har jag inte glömt bort er.. saknar er!


Kram



                                                   v

                                     Äkta vänskap varar livet ut




Kommentarer
Postat av: Ida

Jag mår bra, ryggen har börjat ta stryk men det är väl en av alla små krämpor man får leva med. 11 veckor kvar och det känns som en smärre evighet :/



Jag ser verkligen fram emot när pyret vill titta ut... =)

2009-01-16 @ 18:40:27
URL: http://idalarsson.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Jaa jag håller med darlo, vi bor ju alldeles för långt ifrån varandra! Tycker att det är svintrist. Ska vi mötas på mitten och bosätta oss i Vuollerim? ;)

2009-01-16 @ 23:59:11
URL: http://trollhestar.blogspot.com
Postat av: Ida

Vi tog inte reda på könet på rutin ul, men nu ångrar jag mig lite. Alla bebiskläder vi köper är i vitt/grått/beige/svart, skulle vara roligt att köpa lite mer färg nu när det blir vår och allt =) Men det ska å andra sidan bli spännande vid förlossningen och se vem det är som bott i magen. Vi tror båda att det är en grabb, bara en känsla.



När det kommer till namn har vi många, Leo tycker vi båda om. Wilma, Alva, Alice om det är en tjej. Samtidigt som vi har tusen andra som vi gillar =) Hur svårt som helst...

2009-01-17 @ 09:58:51
URL: http://idalarsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Louise & Magdalena, flytta til Vuollerim så flyttar jag hem ;-) Vuollerim är en fin liten by...

2009-01-17 @ 10:00:53
URL: http://idalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0