ha ha

Från en man till oss kvinnor.

1. Jag är tunnhårig och har därför inget annat val än att snagga mig.
FRÅGA. krävs det en hårtansplantation för att den "bristen" ska godkännas av er?

2. Jag har en hårig kropp.
FRÅGA. krävs det en vaxning lr hårborttagning för att bli godkänd?

3. jag har barn.
FRÅGA. krävs det en adoption för att bli godkänd?

4.jag är inte muskulös, men jag är inte fet heller.
FRÅGA. krävs det ett gymkort för att bli godkänd?

5. jag har ingen färdiggjord utbildning.
FrÅGA. krävs det en akademisk utbildning för att bli godkänd?

6. Jag har väl ett ganska bra utseende.
FRÅGA. krävs det en plastikoperation för att bli godkänd?

7. jag är svensk och vit.
FRÅGA. krävs det att jag gör en pigmentförändring och bli en lång och mörk italienare för att bli godkänd?

ha ha är vi kvinnor verkligen så utseende fixerad?? :)


Här har vi en man som anstränger sig iaf :)

i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0