helt utslagen..

kolla in damen här!!  är alldeles utslagen efter badandet idag :) Tror minsann att hon har sovit  i 3 timmar i streck!!!

o
 

Det brukar inte hända numera längre att hon sover sååå länge. Så medans hon har sovit har jag hunnit stöka på här hemma med att städa upp i gästrummet (var behövligt) och ätit lite lunch, fick bli att äta lite rester från igår. Man är alldeles för lat för att laga nån mat när man är ensam hemma.. blir lätt bara att man tar nån macka lr nåt. Borde bli bättre på det, med tanten på att jag ammar henne fortfarande, behöver ju då alla näringsämnen som jag kan få. Så jag kanske lyxar till det med torsfilé och egen potatismos till middag idag :)


Fick en liten suprise idag.. J kommer hem en dag tidigare än beräknat.
Undra om jag ska överaska honom åxå med att piffa till mig lite :) och lyxa till d lite extra här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0