Hemma i byn

ja nu är man i Jokkmokk, kom hit igår kväll.. vi spenderade gårdagen hos J föräldrar. Men nu bor vi hos mamsen.
Jag och nelly  vi blir här hela veckan. Vi ska bla träffa prällen på onsdagen för att diskutera lite hur dopet ska se ut. En av faddrarna ska följa med åxå. det blir bra det. då hinner jag träffa maggan en sväng åxå :)
Tyvärr kan jag inte lägga upp några foton, då jag inte har någon sladd till kameran. men jag ska försöka fixa d på något sätt iaf! Men det får bli i morgon...

Är jätte trött så det får bli ett kort inlägg! sov inte många timmar inatt då Nelly tjorvade halva natten, vet inte hon kanske känner av att vi inte är hemma.  Få se nu om hon sover nånting inatt!

jag tänkte jag skulle läsa en bok nu innan jag somnar  " i huvudet på din bebis"  Den kan nog vara ganska intressant. Handlar om hur barn utvecklas, från noll till 6 års ålder.

God natt!



                                                   l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0