hmm...

.. vad ska man hitta på ikväll då? inget direkt se värt på TV heller, antingen nån dålig action film lr dokumentären om Pamela Andersson girl on the loose ha ha.. Inget som speciellt lockar :)
Inte passade man på att hyra nån film när man var inne i stan heller..

Nelly hon börjar bli trött och gnällig redan, klockan är ju bara halv 7. Måste försöka hålla henne vaken några timmar till. Lite svårt att roa henne ikväll då hon har tröttnat på att ligga i babygymmet och tittat på mina fåniga grimaser, som tydligen inte alls är nå roliga, för hon rör inte en min ha ha.

Hon brukar få vara med ibland när jag bloggar . Det brukar vara intressant :)

Om hon kanske kunde sitta still så hade inte bilden blivit så suddig. :)

l

Åh Vad har jag för rolig min då! .. ha ha


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har också en spetsig mage, en pojkmage som så många säger. Hjärtljuden är låga, så än en gång ett tecken på pojke. Men jag tror inte på all skrock vi får helt enkelt se i april.



I vilka storlekar köpte du mest kläder i? Jag har köpt mest i storlek 56, väldigt lite i storlek 50. Har hört så olika om vilken storlek man ska ha mest i, det verkar ju onekligen som om de små liven växer som ogräs de första veckorna/månaderna.

2009-01-18 @ 20:10:50
URL: http://idalarsson.blogg.se/
Postat av: Ingela

Jobbigt att din sambo är borta varannan vecka, min sambo brukar jobba ett dygn i stöten och det är nog jobbigt bara det.



Förlossningen gick väldigt bra, lättare än vad jag hade förväntat mig faktiskt, jag har en förlossningsberättelse på bloggen http://tingelingela.blogg.se/2008/october/forlossningsberattelse.html

om du är intresserad. ;)



Hur var din förlossning?



2009-01-18 @ 22:13:37
URL: http://tingelingela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0