besviken

Det blev ingen telefon idag ..så jag får stå ut med min gammel skrutt telefonen ett tag till :(  tröst åt med pizza. vi blev så lata så vi beställde hem :)
Ska bjuda hem Madde på middag nån dag, tänkte jag, får se till och hitta på något smarrigt. vad det nu skulle vara?

Farmor vad här på besök idag. Det är ju så synd att vi bor så långt ifrån varandra. Nelly får ju så sälla träffa sina mor och far föräldrar. Nu till marknaden ska vi ju hem till jokkmokk, ( kallar det fortfarande åxå hem) stannar ju inte så länge men ändå! 

Sitter och ser Extreme home makeover, jag blir så sentimental när familjerna få se sina hus. jag kan nästan börja böla för ingenting ibland. Tror det är mamma horrmoner! Grät när jag så sex and the city en gång ha ha..  När Mark dör i ett avsnitt av cityakuten, men inget får mig att gråta så som dokumentärer om prematura lr sjuka barn. Jag tackar gudarna för vårat friska barn..

Nä, nu gör jag och Nelly snart kväll .. Tänkte att jag för en gång skull skulle gå å lägga mig tidigt. Har varit vaken till 2-3 på nätterna nu när J har varit hemma. 

Go kväll!

                                           u   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0