klart!

Satt uppe tills kl var 00.30 inatt för att göra klart dopkorten, men nu är dom klara iaf att skickas iväg. listan kan göras lång.. blev lite fler än vad vi hade räknat med.. Vi hade först inte tänkt ha så stort dop. bara dom närmaste.. men då blev d så att har vi bjudit den personen, så måste vi ju bjuda henne/honom  åxå :) tog aldrig slut ha ha¨


j



Nelly hon jollrade på fram till småtimmarna inatt.  kl 2 nån gång tror ja att hon somnade till slut. Inte konstigt med tanken på att hon sov som en gris nästan hela dagen igår. Fast jag klagar inte, jag fick sovmorgon  idag då ist :)
vad händer idag då? jo vi ska åka å kika på en telefon.. J tyckte synd om mig så han tänkte köpa mig en ny..  jag fick välja vilken ja ville :)  så gulligt av han!
Få se vad d blir för nån.. har kollat lite på nätet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0