Lördags morgon

En mysig start på lördagsmorgonen, med frukost framför nyhetsmorgon på tv4. Nelly väckte mig kl 9 imorse, lite tungt att gå upp när man har haft en sömnlös natt.. har haft så fruktansvärt svårt att somna dom senaste nätterna. Såg att det var fullmåne igårkväll, kanske det har påverkat min sömnlöshet? Är det sant att man blir galnare , sjukare och mer olycksdrabbade? Vissa studier visar att det föds mer barn vid fullmåne och att människor i högre utsträckning söker sig till sjukhus och vårdcentraler. Vad jag minns så satte min förlossning igång vid fullmåne, kanske inte har något samband, men man vet aldrig :) Månens fasor kanske har betydelse för att vi tror att det har det.. 


                                                 o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0