No more Onoff!

Onoff skulle höra av sig till mig när min telefon hade kommit, den skulle komma redan förra veckan.Men dom har inte hört av sig. Så vi åkte dit.
Väl där sa dom att den var restnoterad. Mycket märkligt för när vi beställde den kunde dom se att den fanns i lagret. Hur som helst skulle det ta ytterligare 2 veckor innan jag skulle få den :( 

När vi ändå var ute på storheden svängde vi in på Ica maxi åxå.
Där fick Nelly åka kundvagn :)

n



Nu blir det kaffe latte och mycket goda chokladmuffins!  jag vet, borde spara med det till efter maten, men det är praktisk taget omöjligt :)

ö


Kommentarer
Postat av: Ingela

Dopet gick bra, men både Texas och jag var förkylda så Texas var inte på sitt bästa humör... men han grät inte iallafall, bara gnydde lite men det gick över när man vaggade honom i famnen. =)

Och så tyckte han mycket om att lyssna när vi sjöng psalmer, då blev han helt lugn. Präst när han blir stor kanske? ;)



Mitt bästa tips till dop-dukningen är tulpaner(billigt och väldigt fint), fina servetter och en massa levande ljus. Det hade vi och det blev jättefint. Vi hade löpare i "tygaktigt" papper också, bra tips om man vill ha någon sorts duk. =)



Ska ni bara ha tårta/fika eller ska ni ha någon mat också? Vi hade smörgåstårta och tårta samt varmkorv till dom minsta och dom som inte gillar smörgåstårta. Och vi gjorde alla tårtorna själv så det var en del jobb men som tur var så hjälpte mamma till. =)



2009-01-20 @ 18:01:55
URL: http://tingelingela.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja den andra pojken min är 3,5 år fyller 4 i april :) tiden går så fort!

Ja vad trevligt att du hade kunnat tänka dig en promenad eller gå på stan :) så ser att ni oxå ska ha dop när ska ni ha dop och vart ska ni döpa er flicka då?

Ha det bra!

2009-01-20 @ 19:31:51
URL: http://lillajohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0