Nu åker julstöket!

Har tagit det lugn och donat på här hemma hela dagen. Måste ner ju ner med alla julprylar. Inte för att vi har så mycket, bara lite i fönstren Nästa år blir det betydlig mer, då vi ska fira jul hemma. d blir mysigt. Måste ju när man ha barn starta egna traditioner. Kanske Nelly förstår lite mer vad som händer då.


Jag dansade runt och dummade mig lite här hemma idag, brukar göra det när jag har tråkigt :)  Nelly undrade nog vad tusan jag höll på me ha ha

l



Nu ska vi ta en promenad, Synd bara att det blåser så förbannat mycket här i Luleå, förlåt!




Kommentarer
Postat av: Ingela

Och jag städade undan julen redan på nyårsdagen haha!



Vi hade psalmerna Det gungar så fint, Måne och sol, Tryggare kan ingen vara. Gud vad fint med sångare! Jag känner ingen som kan sjunga så vi hade ingen... Men min syster(Texas fadder) läste en fin dikt iallafall.



Läste att ni skulle på babysim på söndag, var hålls den?



2009-01-21 @ 19:30:57
URL: http://tingelingela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0