Nyårslöftet..

Ja, mitt nyårslöfte detta år var att starta en blogg, Och idag är det  ju första dagen på det nya året så varför inte börja redan idag. Är som sagt var nybörjare på det här området vilket man kan se på min tråkiga sida. fattar nada än så länge hur man kommer igång. Jag är inte så haj på datorer. men d ska nog gå bra iaf ha ha.

Ingen rolig start på det nya året idag. vaknade imorse med skallebank, trots att jag var lugn å skötsam igår.  Vi hade fin besök här, Nathalie, Magnus och Nova var på middag. Vi bjöd på oxfile med klyftpotatis. Tanken till d var att J skulle göra en möggelostsås till men den misslyckades han me totalt. den smakade ju iof gott men den ska ju se aptit ut åxå, vilket den inte gjorde. vi kan skylla detta misslyckande på mig som köpte fel sort ost...  Men hur som helst så åt dom den å såg glada ut! stackarna ha ha
Nelly sov sig igenom nästan hela nyårsafton. Otrevligt mot  Nova tycker jag!! Fast d var ju iof ganska skönt att hon var så lugn som hon var. annars brukar hon ha sån magont på kvällarna. Har nu köpt miniform som jag ska ge innan varje måltid, så vi får se om d hjälper henne. Hoppats det, för hennes skull om inte annat.
Nu sover hon då så gott här brevid mig här i soffan. ska snart lägga henne för kvällen, jag själv skulle behöva lite skönhetssömn åxå..


sov gott!sover så sött med snuttefilten i ansiktet


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Jaa så kul att du bloggar!!! Det var ett bra nyårslöfte darlo!

2009-01-02 @ 15:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0