Onsdag- dagen mitt i veckan

Hur kan barn ha sån energi på morgonen?! en annan är dödstrött som när man vaknar.  Nä Nelly skulle upp kl 8, så jag gick och bytte på henne. Hon fick ligga i babygymmet och leka av sig lite. Sen gick vi och la oss igen, och somnade om till kl 12!!! :) tror jag aldrig har hänt. nu har man bara varit vaken någon timme och det börjar redan bli mörkt ute. Det är nackdelen med att sova så länge, hela dagen hinner ju gå i spillo.
Som det känns nu så blir det inte så mycket gjort idag..

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej tjejen! =)

Och grattis till lilla Nelly =) Har ju inte träffat dig något sedan du fick henne.

Såg ju att du hade bakat en köttfärspaj... har du något recept på den?



Kram Annelie

2009-01-21 @ 16:05:22
URL: http://anneliesfitnessblogg.blogg.se/
Postat av: Nath

Ok, vad blev det för smaskigt till middag? Jag åt rester från igår, känns inte så kul att laga mat till en själv när man är ensam!

2009-01-21 @ 17:31:36
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0