övermättad

Nu är man mätt och belåten för idag.. Det blev kasslergratäng till middag. Nästan så att man rullar fram nu efter alla bullarna , men goda blev dom. Mina vart snäppet godare än Js. Jag hade mer fyllning i mina :)
Jag är så trött nu att jag skulle kunna gå å lägga mig. men d kan jag ju bara glömma,! Nelly har sovit näst intill hela dagen (vet inte varför hon sover så mycket på dagarna) så hon blir väl vaken till sent inatt :( Blir  skönt  sen när man börjar få lite rutiner..

Hon är så söt nu när hon leker med J.

i



Idag har jag varit duktig och hört mig för med körkortet. Nu har jag gett mig fan på att jag ska ta det!!  inga undanflykter längre.. Men jag säger inte när :)

Kommentarer
Postat av: ylva

tre månader! vad pyttig hon är :) vad gör hon? kan hon sitta själv? eller när lär dom sig det? ååh jag har ingen koll. ;)

2009-01-07 @ 20:28:16
URL: http://sakomsolen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0