Dagens ris!

Vi var på Onoff butiken idag för att kolla på en telefon till mig. Hittade en jätte fin en, men d var en beställningsvara så d tar ett tag innan jag får den tyvärr :(
Medans vi stod där och gjorde beställningen kom det en vresig kund. Han tyckte inte att expiditern skulle ösla tid på oss.. vi kunde lika gärna bara ta en boschyr å gå hem å läsa den, sa han. (d är nummerlappsystem där) Han förstod inte alls vad vi hade där och göra. .. ha ha vilken idiot. Han själv skulle ha en usb kabel, och expiditern sa att han kunde gå till kassan å få hjälp. Men d skulle han minsann inte alls göra! där skulle han få vänta flera minuter till sa han.. Efter ett tags tjafsande bad expiditern om ursäkt  för att han var tvungen att gå och hjälpa denna griniga gubbe.

Iaf så var det den här telefonen som jag fick :)

g



Hittade den här klänningen på stan åxå, köpte den på vila för 299 kr . funderar om jag kanske ska ha den på dopet. hmm får se. ser nästan ut som ett nattlinne på bilden :) den är mycket finare på.

a



Theres´s never time to do it right, but there´s always time to do it over

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Ja men hjælp, nu ær det ju snart dop!!! Den där tunikan var jättefin. Fint med vitt på dop.

2009-01-05 @ 20:59:22
Postat av: Gunzan

Snygg klänning Louise

2009-01-07 @ 12:28:13
Postat av: Lollo

tack :)

2009-01-07 @ 13:02:08
URL: http://louisemodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0