Söndag

Sista dagen på veckan började kl 09.30. Steg upp, gjorde lite fika och såg en stund på nyhetsmorgon.  passade på att mysa lite medans Nelly är på ett bra humör, vi lekte en stund i babygymmet.  Hon kunde roa sig själv en stund medans jag tog hand lite tvätt..  Vi såge en film sen när J hade vaknat för att d var sista dagen innan vi var tvungna att lämna igen dem. Kom inte ihåg vad filmen heter, men d var nån sorts fantasy film.. liknande som sagan om ringen. Inte riktigt min filmsmak. 
Eftersom filmerna skulle igen idag så tänkte jag att jag skulle vara hurtig och gå in till stan med dem. (här i luleå är låningsstiden 1 vecka) Madde var snäll och följde med på en promenad. Nelly fick stanna hemma, d är så besvärligt att ha med vagnen när man ska gå så långt. Jag var vrålhungrig när jag kom hem, så d fick bli nånting som gick snabbt och göra, Köttbullar och potatismos.

Brukar läsa Expressen och Aftonbladet varje dag, En stor nyhet i  Expressen idag var att Viktoria och daniel hade varit på en shoppingrunda i sthlm.. Visserligen så blir expressen mer och mer lik en veckotidning, men att man går ut med nyheten att viktoria och daniel har syns ute slår väl ändå rekord. Sen att Carl philip håller sig undan i skånetrakterna, undra just varför dom håller sig undan?!

Kommentarer
Postat av: Ygiz

åh va bra att du är så duktig på att blogga så ja har nått å läsa när ja har låångtråkigt på jobbet :) å massa fina bilder :)

2009-01-12 @ 08:20:47
Postat av: Lollo

ååh tack Ygiz!! kul att du läser den :)

2009-01-12 @ 12:18:20
URL: http://louisemodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0