Stolt

Nu har Nelly varit duktig och tagit 2 st sprutor.. Hon var mycket modigare än sin mamma, hon sa inte ett ljud på vänster ben, men högra gjorde lite ondare desto värre..
3 månaders vaccinationen är mot difteri, stelkramp, kikhosta, polio, hib och pneumokocker. 
Om ett par timmar kunde det börja ge lite biverkningar, så vi håller oss nog bara hemma idag.
Hennes längd och vikt idag var 5470 kg och 59 lång. Stora tjejen :)

Tog upp med BM det här med att hon blir så ledsen när det kommer folk som hon inte känner igen. Hon sa att det brukar komma kring 7 månadersålder.. Så då vet jag inte om Nelly är extra uppmärksam och medveten.? Blir spännande och se hur det går på dopet, när det är kring 30-40 pers som ska tittar på henne he he..

Sötnos, hon tycker om sina fingrar :)

vb


Jag var tvungen att ta fram en större overall till henne idag för hon har vuxit ur dom gamla.. Den fick hon av mormor. 
Lite stor :)  

k


Kommentarer
Postat av: Mormor

Åh va söt och fin hon var i den overallen.

Pussa Nelly från mig.

2009-01-14 @ 11:55:48
Postat av: Magdalena

Jag och Vea får komma och leka med Nelly före dopet, så hon inte blir så rädd för oss! :)

2009-01-14 @ 15:16:44
URL: http://trollhestar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0