tidigt...

kl halv 6 var jag uppe och bytte på lillskruttan, sen somnade inte hon om fören vid 7 så då hade man ju hunnit piggna till.
Tror att vi måste lägga oss senare på kvällarna annars vaknar hon väl så där tidigt och vill upp. Fast hon åt bara en gång inatt. Hon hoppade över 3 målet.  Det är första gången det händer! :)

-20 grader idag med, så man blir låst hemma igen. Fast jag har lite att pyssla i. Måste fixa upp i gästrummet! har en massa skrot där just nu som måste rensas ut, för mor min kommer imorgon och stannar till på söndag.. hon måste ju  åt minstonde kunna hitta till sängen ha ha.

Bäst man sätter igång!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Annars tar jag med mig karta och kompass fniss

Vi ses snart.

2009-01-16 @ 15:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0