tjohoo

Är på sånt strålande humör idag!! först så har vi fyndat på babyproffset, det var 50% rea allt! så för att vara på den säkra sidan så åkte vi dit kl 10 när dom öppnade.. men dom måste ha tjuvöppnat tidigare för det var redan hur mycket folk som helst där redan. Bil barnstolarna hade redan hunnit tagit slut. vi som behöver en ny för Nelly har snart vuxit ur sin :(
Men vi hittade iaf den här fina stolen. så nu kan Nelly vara med oss vid matbordet när vi äter :)

ö  m

köpte även en pipmugg, en pyjamas till Nelly och en liten present till lillkusinen.. :)


Inte nog med det, när jag skulle göra mina räkningar så upptäckte jag att jag bara hade fått hälften av det jag egentligen skulle få.. blev förstås livrädd och trodde att det var det enda jag skulle leva på den här månaden.. men det visade sig vara en restlön från mitt gamla jobb :) så den riktiga lönen kommer på måndag :) Gissa om jag blev glad :)

För att fira detta så ska vi bjuda hit Madde och Daniel på middag ikväll .. Det blir trevligt!! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Du har fått en utmärkelse i min blogg!



2009-01-23 @ 15:09:40
URL: http://idalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0