en stolt mor

Är mycket stolt över Nelly som sov hela natten utan att behöva äta. Jag blev så förvånad över att kl var 7 på morgonen första gången hon ville ha mat.. har ju aldrig hänt förut! Ingen blir gladare än jag om hon fortsätter så :)

Idag har jag varit på mitt gamla jobb Picab och hälsat på. Vill inte tillbaka än på bra länge att jobba :) Men det var trevligt att vara där ens tund iaf! Får se om man återkommer dit efter mammaledigheten?

Jag och Nelly har varit hela kvällen hos Ygis. Hon hår fått så fint i sin källare, tänk att man kan göra så mysigt. Riktigt najs!
Hennes hund är en riktig bushund, han blev tydligen tuttsugen och åt upp Nellys favvotutte ha ha... tur att jag hade en reserv med mig då :)

Det är bara en massa skit hockey på tvn som går ikväll.. så är det när man bor hos hockeyfanatiker!  man är ju inte hemma å kan bestämma själv vad man vill se. Får väl sitta å surfa en stund å sen gå och lägga mig. Nelly har precis somnat. Får se nu hur länge hon sover inatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0