Glömt nånting?

Då var det fredag, har varit dagvild då alla dagarna ser nästan likadana ut. Somnade kanske 3 inatt.. kunde verkligen inte somna, vaknade sen vid 6 tiden.. klev upp en sväng då med Nelly för hon behövde bytas på. hade svårt att somna om sedan därefter. vaknade sen vid 9 för att stiga upp. så d blev inte så många timmars sömn inatt.  Men jag ska inte klaga, d finns alltid dom som har det värre!!
Fick min långpromenad idag.. jätte härligt väder ute! kunde inte ta med mig Nelly för hon skrek som en stucken gris då jag försökte klä på henne. 
Känns som om d är nånting viktigt jag bör göra, nånting som jag har glömt.. men kan inte komma på vad d kan vara?

Annars så har jag inget planerat idag, så får se vad som händer...

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Den där känslan ha jag jämt! Sååå frustrerande. Och så brukar jag drömma mardrömmar om att jag glömt djur fastknytta någonstans i skogen, det är så hemskt!

2009-01-09 @ 14:50:41
URL: http://trollhestar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0