Utkast: Dagarna går ...

Dagarna går så fort när man är här i jokkmokk. Man far och ränner överallt hos alla. Nelly blir ju helt slut och trött av alla nya ansikten som hon träffar. Tror vi bara ska hålla oss inne idag. Det blir inte att dra ut på några äventyr. Bara en mysig hemma kväll hos mor och far. Jag hinner ju träffa mina vänner, ska ju vara här hela veckan så...

Igår träffade vi som sagt prällen. guuud så vilken trevlig och check präst! Det känns så mycket roligare med dop nu när man fick träffa henne. Alla som ska stå där uppe fick sig ett litet uppdrag var :) Det kommer att komma mycket folk, och kyrkan där är inte så stor. Blir lite nervös när jag tänker på det. Tur att det är Nelly som står i rampljuset :)

Jag var förbi PRO lokalen igår kväll och kikade vad som fanns och vad som behöver köpas till. Det är där det bir fika efter dopet. Det är en ganska stor och tråkig lokal, får komma på någon bra idé på hur man kan göra det lite mysigare.

Nu vaknar lillstumpan och vill ha mat..

På återseende!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0