Farligt....

....Jag har upptäckt att man kan shoppa online på Lindex.. det betyder att jag kan handla där när jag vill he he.  Nelly kommer ju drunkna i kläder.. har redan hunnit beställa 3 bodysar och 3 pyjamas :)

Jag och J såg en sån söt tecknad film idag. Bolt hette den, det handlade om en hund som trodde han hade superkrafter, men det visade sig bara att det inte var verklighet. han var bara en skådespelare i en film.. Den var så himla charmig,rolig och så klart sorglig!  blödig som man är ha ha. Det blir roligt när Nelly kan vara me och se film åxå he he. Ska ladda hem alla mina favoriter som pippi, Barnen i Bullebyn, Micke och Molle, Bambi mf :)

                                                                     k


Bara Nelly och jag som är uppe ikväll.. J mådde inte så bra så han ligger och sover, stackarn..
Vi ska upp ganska tidigt imorgon så d är bäst vi gör kväll vi med snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0