typiskt!!

Fick ett samtal igår om att vi inte hade skrivit på och skickat in ett papper om tomthöjningen.. Det hade vi helt glömt bort att göra innan vi åkte hit till jmk. Surtanten sa att vi fick en chans till på oss att skriva på och skicka in. Men papprerna ligger i luleå utan underskrifter så det var ju bara att glömma att vi skulle hinna det! Så nu går ärendet vidare till tingsrätten,  och vi fick böter på 450 kr.. Så går det när man är senil som mig :( 

Idag fick jag ingen sovmorgon, det var bara att stiga upp kl 7.30, men det var väl lika bra det. Hade lite små pyssel att göra. Sen skulle vi möta upp mamma på folkan, hade hört att dom sålde barnkläder billigt, så jag tänkte att jag skulle fynda lite. Men när vi väl kom dit så var det inget direkt som jag ville köpa.

Hade lovat att laga middagen idag.. det blev en smarrig gratäng med lite allt möjligt och klyftpotatis till.
Nu snart ska vi gå till Ygiz och se på let´s dance, käka lite chips och godis!
       




                 ä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0