kom våren!

Jag börjar längta till våren och värmen, till ljusare dagar, sitta i en snödriva  framför elden med en kopp varm choklad en solig vårdag. Finns det något härligare?  Då är man glad att man bor i norrland :)

Idag ska vi och hälsa på Vea, om hon nu inte sover hela dagen vill säga ;) Och kanske vi kikar förbi hos Nellys farmor och farfar när vi ändå är i trakterna.
J var sugen att komma till jmk över kvällen, han saknar familjen :) Men stackarn måste kliva upp kl 5 på morgonen då för att åka tillbaka till jobbet :( tycker det är lite onödigt att han ska köra sådär tidigt så långt när han är trött och det är fortfarande mörkt ute.
Men jag förstår han, jag skulle aldrig själv kunna vara borta en hel vecka från Nelly, man hade ju längta ihjäl mig! Är jag bara borta några timmar så saknar jag henne. Jag vet att hon klarar sig utan mig en stund men jag gör inte det :)

Nu vill jag hem! har ett HM paket och en mobiltelefon att hämta ut :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0