Tråkigt

men guuud vad lång den här dagen känns, när man gick upp så tidigt.  Har tristess! Nelly sover som en stock, efter badet. har tvättat allt som går att tvätta, städat både uppe och nere.. vad finns det mer att göra?! Gå ut vill jag inte göra, för det bara vräker ner.!

har suttit och surfat, och funderar lite över vad man skulle ge till J på hans 30 års dag. Och fann en toppen bra present som nog han säkert skulle bli överlycklig att få.  Det vore synd om han inte skulle gilla den för den var ganska dyr.
Ska bege mig ut på stan nån dag åxå och fixa faddergåvorna. Vet inte om ska ge sånt, men jag tyckte det skulle vara en fin grej att få iaf.. och så d får bli  :)

Jag har fått tid att träffa prästen nästa veckan jmk. Så då blir det att vara där en hel vecka. Det är lite jobbigt att vara borta så länge men det är smällar  man får ta när man inte har körkort :) Då får ju Nelly iaf träffa sina mor och far föräldrar Och jag mina underbara vänner :) Ni kommer bli gode less på oss he he..

Idag kommer som sagt var karln i huset hem :) ska tillaga något smarrigt till ikväll tänkte jag. Det blir nånting med kassler och annanas, har aldrig gjort det tidigare, men d kan väl inte vara så svårt? jag kastar väl bara ihop alla ingredienserna och in i ugnen, så blir det säkert bra...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tackar så mkt för kommentaren, och säger ni hade en riktigt söt flicka ni med och fint namn ni hade på flickan! :) så vars bor du i luleå då? kan oxå tillägga att du är inte ensammen om att tycka dagarna går sakta ibland det är verkligen tråkigt när man ej vet vad man ska riktigt hitta på och vet dessutom hur de är när man ej har körkort tro mig så därför håller ja nu på med att ta körkort så man slipper vara så låst..hehe! ;)

2009-01-19 @ 13:56:46
URL: http://lillajohannaa.blogg.se/
Postat av: Ida

Min sambo fyller 30 nu i slutet av feb, skit svårt att komma på något bra. Min sambo önskar sig inget vilket gör det hela svårare. Själv önskar jag mig alltid en massa saker/upplevelser så han kan aldrig ha problem att köpa till mig. =)

2009-01-19 @ 14:20:05
URL: http://idalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0