kvällen

Nu har man varit en sväng hos Nathalie och Nova, mycket trevligt. trots röran :)  Dom håller nämligen på att flytta.
Usch fy, jag vet hur det är att flytta! har gjort det minns 12 gånger. Men d  bästa av allt är att få rensa ut allt skrot man har samlat på sig under åren..  skulle behöva rensa ur vårat förråd vi har. fast vi nyligen har flyttat så har vi fortfarande mycket skrot kvar. Det var mycket som jag vill slänga men som J sa stopp för ,  "bra att ha grejer" pyttsan! dom kommer ändå aldrig till användning.

Tog en liten omväg på vägen hem så Nelly fick sova en stund.. förstår inte hur man kan sova när vägen är som en puckelpist. Är ju rädd att hon ska få whiplashskada, men för henne är det väl sövande.

Måste inhandla ett badtrosor till Nelly innan söndag, fick ett bra tips av Nathalie att det fanns riktiga bra på Lindex. Och jag själv måste ju komma i min bikini.. herregud, hur ska det se ut!  tur att jag inte är ensam att nyligen fått barn där på badhuset :)

Nu är kl 10 på kvällen och Nelly är helt spidad.

ö

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska ni på Hertsön på babysim? I så fall ses vi!

2009-01-22 @ 21:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0