Tisdag

Skulle ju för en gång skull lägga mig tidigt igår.. och gjorde det åxå, men jag låg och grubblade på allt och inget till klockan var 3. klev iaf upp kl 8 idag.

Ingen telefon i sikte heller. dom skulle skicka med posten, men d kom bara en massa reklam om blöjor och premunationer i olika slag.. sen man fick barn har det ringt en massa bolag som försökt få en att gå med i deras klubbar. Är det inte Liberoklubben så är det något annat tjafs.   "vi skickar bara en gratis bok, du binder dig inte till något"
 Eller hur? Har blivit lurad flera gånger, man binder sig visst till nånting! 
Måste ringa och säga upp medlemskapet varje gång dom skickar mig nånting. Har slutat svara på hemtelefonen nu för att det ringer försäljare varje dag. Jag kan inte ju inte vara otrevlig och säga "tack det är bra". Sån mes man är! Men det är mest för att jag tycker synd om dom försäljare som ringer. Dom gör ändå bara sitt jobb, och dom är ju inte otrevliga, så då kan inte jag vara det heller :)

Är lite orolig för imorgon, då Nelly ska vaccineras..  Man är ju själv  lite spruträdd.! 
Tur att jag har läst att så många barn som fått sprutan,  har det gått bra för. Inga biverkningar alls. Så har jag tur så går allt bra.

Kul föresten att så många har anmält sig till dopet.!  Ska prova dopklänningen och se så den passar. måste åxå köpa ett nytt band till. Tårtorna är så gått som beställda. ska baka några egna åxå, och kanske lite annat gott till kaffet.

Nä om jag skulle ta och handla lite mat till middagen.. ska bjuda över Madde!

kram

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Äh säg bara nej tack hejdå till de där! Det är de så vana vid så :) Å så trevligt med middagsgäst. Jag kör mer på den egoistiska linjen här dessvärre. Igår gjorde jag sushi, 15 bitar, och åt upp alla själv ha ha!

2009-01-13 @ 15:13:21
URL: http://trollhestar.blogspot.com
Postat av: Sofia

Du kan ju alltid gå in på nix.nu och har du tur så funkar det. Man registrerar sig för nån sorts spärr för telefonförsäljare. För oss har det funkat hyfsat i alla fall nåt år.

2009-01-13 @ 21:07:16
Postat av: Lollo

ok ska testa det.. tack :)

2009-01-13 @ 21:12:07
URL: http://louisemodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0