Var positiv

När jag steg upp  i morse kl 7 kände jag mig bara trött och på sånt himla dåligt humör.  Det var verkligen inte min morgon! allt ville bara jävlas :(
Jag tog barnsalva istället för tandkräm, då förstod jag att även den bästa kan göra fel. När jag öppnade kylskåpet föll ett mjölkpaket ut, gick sönder och stänkte ner byxorna, jaja tänkte jag, byxorna skulle jag ändå byta. Frukostkaffet blev för svagt som te och gick inte att dricka, vilket påminde mig om att kaffe på tom mage inte är bra.
Snubblade över klädhögen i hallen, det påminde mig om att jag måste hinna tvätta innan jag åker till Jokkmokk.
Nelly spydde  ner både mig och sig själv. Ok vi ska ju ändå duscha och bada.


                                                           
            

                                     Alla skulle tänka för dig själv varje morgon:

                                     Det här blir en fin dag.
                                    Jag klarar av mer än vad jag tror.
                                    Ingenting blir bättre för att man oroar sig.
                                    Man kan aldrig göra mer än sitt bästa.
                                    Alltid finns det något att glädja sig åt.
                                    Jag känner mig i utmärkt form.
                                    det är ingen ide att deppa.
                                    Livet är härligt!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth.

Ha ha ha, inte visste jag att jag hade en sån klumpig, men rolig dotter, det är roligt att gå in och läsa din blogg, ha det gott.

Kram.

2009-01-25 @ 12:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0