yes

Fick som jag ville, åker hem imorrn! :) Man blir lätt utråkad av att vara i byhålan längre än 5 dagar. Alla man skulle hälsa på vill tydligen inte vara hemma när man kommer.  Då får dom skylla sig själva! ha ha..Men några stycken har man hunnit träffa iaf.  Man kan ju inte bara fara å flaxa hur mycket som helst med en 3 månaders baby. vi Kommer ju tillbax hit redan nästa helg så.. Då är det marknad, har hört att det ska bli riktgit kallt :(  trist, då blir man så låst hemma. För inte tar jag ut Nelly i barnvagnen om det är mer än -20 grader. Emma och lillkusinen kanske håller oss sällskap då :) Har ju mycket annat att göra inför dopet åxå, så jag hinner nog inte ränna så mycket på marknaden. Det ska bakas och fixat...

Vi var ju så klantiga och glömde alla Nellys saker hemma i Luleå, som babysittern och babygymmet.. Har inget jag kan riktigt roa henne med. Fast det gör mormor och morfar så bra själva :) Å d har ju gått bra det..

Nu ska göra ett ryck och packa lite, det blir att åka tidigt imorgon!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas verkligen du har rätt :) men det är många som säger att de haft en svaka i graviditeten. Min är helt klart nu, vill bara att pyret ska komma ut NU! =)

2009-02-01 @ 11:37:46
URL: http://idalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0