Äventyrsbad!

Då var man hemma igen! Har så ont i ryggen mig efter en natt i husvagnen. Dynorna var lite osköna om man säger så..
Så inte så många timmars sömn för min del inatt. Men vem är van att få det?
Bortsett från natten så har vi haft jätte trevligt må säga. Åt grillat till middag igår kväll. Drack lite vin och surrade på.

Idag var vi på äventyrbadet. Nelly var med farföräldrarna och badade medans jag och Jocke åkte lite rutchbana :) Efter en halvtimme ungefär så konstaterade jocke och jag att vi hade vuxit ifrån det där. Inte lika roligt längre med äventyrsbad :)
Så vi blev inte så långvariga där.
Nelly har verkligen skött sig bra. Hon har varit hel nöjd hela tiden där borta. Så det var kanon bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0