Ibland är olyckan framme

Det känns om om att man är tillbaka på demensboendet på kaitum just nu. Vi har varit på crossbanan i Boden ikväll. Jocke trodde han var bartman lr nått och kraschade i ett hopp. Nu har han hjärnskakning och upprepar sig hela tiden. Han minns inte att han har ramlat lr någonting därefter. Nästan lite skrämmande faktiskt Jag har äntligen fått in han i duschen sen blir det sängen för hans del.
Jag körde bara längs grusvägen idag, har inte vågat mig ut på någon bana än. Men nu blir det nog lugnt för både min och Jockes del för ett tag framöver.

Imorgon blir det tvätt och städ dag. Sen på tisdag bär det av till huvudstaden sthlm. Det ser jag framemot!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0