uppdatering

Har inte haft någon som helst lust att sitta vid någon dator, därför har jag inte skrivit någonting på ett tag. Det har helt enkelt inte funnits tid för det, då vi har varit ute i vackervädret! Men idag har det varit lite svalare så jag passar på att skriva lite så jag inte tappar mina 10 läsare som jag har kvar :) 

Vad har hänt då? Jo jag har varit på en snabbvisit i jmk HELT själv i två dagar. Nelly och jocke var ensamma kvar här i Luleå. Det kändes som dom två jobbigaste dagarna i mitt liv. Längtade hem så himla mycket. Men jag tyckte det var dags för jocke att få ha egen tid med Nelly åxå. Så han får någon uppfattning om hur jag har det när han jobbar borta. Och jag passade på att ha lite " semester" 

Försökte att inte ringa så mycket hem. Jag vet ju att jocke är jätte duktig med Nelly så jag var aldrig orolig. Kunde slappna av och ha lite trevligt med mina vänner.
När jag kom hem så märkte man lite på Nelly att hon funderade vart jag hade varit. Hon var så go hela dagen. Det var ett kärt återseende :)
Hon hade tydligen sovit lite dåligt medans jag var borta, kanske för att det brukar oftast vara jag som får henne att somna på kvällarna. men igårkväll så somnade hon på en gång och sov nästan hela natten.

Kan ju säga att jag inte kommer åka bort nu på väldigt väldigt länge.....Om så nånsin :)


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej!! Ska lämna tjejerna hemma me Jonny nästa vecka då jag och 2 kompisar åker till Happis. Vi ska gå på IKEA å sen shoppa i gallerian. SOver på hotell en natt å sen hem. MEN har redan börjat gruva mig!!! Kommer sakna tjejerna såååå mycket :) MEN nu får Jonny oxå sehur jag har det om dagarna me 2 små troll:) men det kommer säkert gå superbra!!



Tilda har fått feber stackers liten tidigare idag hade hon 39.1 :( säkert tänderna som spökar....

Tyra är pigg och mår hur bra som helst.



Vi måste ta å ses när Tilda blivit frisk!



Kram Karin

2009-07-02 @ 22:31:02
Postat av: Lollo

Vad kul för dig! du ska se att tjejerna klarar sig alldeles utmärkt hemma med jonny. Ha nu kul och passa på att roa dig :)



Vad jobbigt att hon är sjuk :( men när hon blir frisk kan ni komma och bada hos oss :)

2009-07-03 @ 12:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0