Total förvirring

Under går kvällen här hemma så förvärrades Jockes minne enormt. Flera månader tillbka kunde han inte komma ihåg vad vi gjort och vad som hänt. Jag blev jätte rädd och ringde Daniel så han fick köra in honom på akuten. Nelly låg och sov så jag ville inte väcka och klä på henne så vi blev kvar här hemma. Vårdcentralen skickade vidare honom till Sunderbyn för observation och hjärnrönken. Att sitta här hemma i ovissheten var det allra värsta. Från Sunderbyn ringde jocke en gång i halvtimmen hela natten och undrade vad som hade hänt. Jag fick berätta samma händelse gång på gång. Ingeting verkade klart för honom. Vid 3 tiden på natten ringde äntligen en läkare upp mig. Hon berättade att dom inte kunde hitta något på rönken och att dom hade tänkt skicka hem honom. Så vi 4 tiden fick jag ta emot en förvirrad Jocke. Kan säga att vid den tiden hade jag ingen lust att elta händelsen gång på gång utan jag ville bra försöka få lite sömn. Vi somnade till slut iaf och 3 timmars senare så vaknade Nelly och ville stiga upp.
Jag har försökt prata lite med Jocke nu på morgonen. Han jätte trött och nå mycket svar tillbaka får man inte. Han vet iaf att han har ramlat och varit på sjukhuset inatt.

Nelly la sig precis, jag har ont i huvudet och min skalle skriker efter sömn.

Kommentarer
Postat av: carro

KRAMAR till er allihopa! Hoppas Jocke mår bättre nu!

2009-07-18 @ 23:18:54
URL: http://caroline-sandstrom.blogspot.com
Postat av: Ida

Men va läskigt. Hoppas allt är bra med er nu. Kram

2009-07-19 @ 22:26:03
URL: http://idamarialarsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0