Full rulle

Idag samma trista väder. Det är små kallt och jag har fått använda vårjackan på morgonen när jag skulle gå runt sjön. Känns inge vidare kul :(
Har hunnit med att varit på Ica maxi och storhandlat. Eftersom vi går på diet här hemma på veckorna, (helgerna så unnar vi oss gott) så gjorde jag en god kikärtssallad till middag. Det bestod av. Kikärtor, creme fraiche, salt och peppar, rädisor, bladspenat och rödlök. Den gick hem hos både mig och jocke.

Sen efter middagen tog jag ett snabb ryck och städade toaletterna + damsuga och skura golven. känner mig riktigt flitig!
Nelly fick dricka vällingen själv i sängen vid halv 8 sen somnade hon så sött.

Man får riktig passa henne nu när hon är så rörlig. Hon är överallt och ska utforska.

                 d

                                                Skohyllan tycker hon är väldigt intresant

                 f

                            Trappstegen är hon på hela tiden så dit måste vi köpa grind!
      
                 s

          Man får se till att inte ha nå krimskmas på bordet för då har hon satt det i munnen på en sekund

                 d

                                                  Hon är så nöjd så lillbus trollet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0