Vart tog fin vädret vägen?

Shit man har ju blivit så bortskämd av det härliga sommarväderet som varit. Nu när det har varit lite tråkigt väder nån dag så vet man inte alls vad man ska hitta på. Hoppas innerligt att det blir snart bra igen så Nelly kan få bada i hennes nya pool. Den är så bra för den skyddar från solens strålar.

                               f


Jag har haft en liten hemlig dröm, låter kanske konstigt men att få köra cross är riktigt kul. Vi köpte en cross förra veckan. Som jag och Jocke kan tillsammans köra. Premiär åket var igår. Det gick jätte bra. Jag puffra på lite på ettan bara. Så jag kunde lära känna hojjen först. Men vilken härlig känsla det vara att köra :) Så det kommer jag fortsätta med! Nu hoppas jag bara att jag får med mig Nathalie åxå. Hon var riktigt sugen hon med. 

Har haft lite ont i ryggen några dagar nu, Nelly ska bara gå och gå och gå. Lära gå vagnen är hon inte så förskyst i än, så det blir att man måste hålla i händerna hennes hela tiden. Hon ställer sig överallt, mot bord, väggar och skåp. Men man behöver inte längre springa som en höns mamma efter, för hon är duktig på att sätta sig på rumpan. 
Jag kan inte mer än annat än vara stolt över min lilla/stora tjej :)

                              


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Gaaah, Cross-Lollo, jag blir ju supernervös!!! Bäst att börja inreda barnkammaren så att jag kan ta emot mitt lilla gudbarn när hon behöver mig... och pool måste jag också köpa... ;D

2009-07-06 @ 15:29:14
URL: http://trollhestar.blogspot.com
Postat av: lollo

du behöver inte vara orolig gumman, jag kan behärska mitt körande ;)

2009-07-06 @ 17:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0