Bvc

Nelly hatar verkligen bvc. Allt går så bra innan i väntrummet. men sen bryter helvetet lös. Hon får verkligen en knäpp. Allt är jätte hemskt för henne. stackars liten :( Det blev inte mycket surr utan vi gjorde det vi var där för att göra. Vikt och längd idag: 7700 g och 70 cm

Idag har jag mestadels försökt jobba på min solbränna medans Nelly sovit middag. Blev mest röd som en tomat, men förhoppningsvis så går det över till det bruna snart.

Jocke kom hem ikväll. Jag gjorde en liten överraskning åt honom. Langos, hans favoriträtt. Så han blev glad. Har aldrig ätit eller gjort det tidigare. Men det var en riktigt hit måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Va, kan man laga det? Jäklar så proffsig du är! :D

2009-06-23 @ 00:04:20
URL: http://trollhestar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0