Dagens aktiviteter

Nelly vaknade kl 6 om jag inte minns fel. kröp runt i sängen och gjorde allt för att jag skulle stiga upp. Men det ville inte jag, inte den tiden på morgonen. Fick henne till slut att somna om till 7 iaf. Det var riktigt fint väder på morgonen. När Nelly la sig för att sova förmiddag så passade jag på att sola lite. För att vara så tidigt på morgonen så var det väldigt varmt solen.

Efter jag lunchat Nelly så mötte jag upp Karin och twinsen. Sofia och Nacy hade vi bestämt träff med så dom hakade åxå på in till stan. Jag shoppade varken nånting till mig lr Nelly. Hon har redan en garderob för TVÅ. Och jag behöver inte heller nya kläder. Skulle därimot behöva rensa ut och slänga en säck lr två.


Nelly sov bara två korta stunder under eftermiddagen så hon var jätte trött ikväll. Hade svårt att hålla henne vaken. Hon somnade så sött i min famn framför tv, innan vällingen och allt. Förhoppningsvis så tog hon bara en power nap...

Imorgon måste jag in till stan igen. Har fått i uppdrag att köpa en tårta som jag ska ta med till Piteå. Jag och Nelly ska vara där hos svärföräldrarna på havsbadet hela midsommar helgen. Det blir trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0