Väggdekoration

Behöver lite inspiration till väggdekoration till Nellys rum. Har kollat runt lite på Internet hittade bla det här som jag tyckte var fint.


dx

Tänkte jag skulle måla själv, för det är svårt att få självhäftande att fastan på den väggen.  Guud så svårt jag vet inte alls vad jag ska göra? Tänkte jag skulle få det gjort till nästa vecka, så hinner jag få upp dom vita hyllorna från Ikea åxå. Dom får Jocke sätta upp. Nån som har några bra idéer på vad man kan göra?

Annars då? jo vi klev upp jag och Nelly halv 7 imorse. Klädde på oss och gick på en promenad runt sjön Kan ju säga att det var inte så många själar vakna vid den tiden på en söndagsmorgon. Härligt var det! jag har ju knappt rört på fläsket på hela helgen. Fy skäms!

Bokade föresten flygbiljetter ner till sthlm till den 14 juli. Vi blir bara borta 5 dagar. Jocke är så hemma kär så han klarar inte att vara borta så länge :) Men vi hinner förhoppningsvis med allt vi ska göra iaf.

Nu vill jag få tillbaka sommaren vi hade för inte så länge sen. Förhoppningsvis så kommer det en värme bölja snart! och då är det stranden nästa! Känner mig som ett blekt spöke.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bästa sättet är ju om man har en projektor, eller en over head, och lägger upp bilden på väggen och målar därefter. Men vilka har någon av dom grejerna hemma och skräpar? Annars kan du göra en schablon av den första av bilderna du har, och så bara dutta på färg med en svamp. Eller så målar du på fri hand och hoppas på det bästa.

2009-06-07 @ 12:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0