Trevlig dag!

Var mycket mycket trött imorse. Att Nelly låg och surrade och klättrade omkring i sängen gjorde inte saken bättre. Stoppade henne i sin egen säng. Där satt hon och lekte snällt en stund tills hon somnade om. Och jag fick sova ytterligare en timme extra :)

Det var fint väder och jag ville inte alls sitta inne. Så jag och karin drog med oss ungarna till barnenshus. Vi kände oss rejält hurtiga efter promenaden. Jag hade ont i fötterna( hade bara sandaler på mig) och Karin fick skavsår, stackarn!
Jag begav mig hem och fortsatte att vara nyttig med en att äta en tonfisk sallad till middag.
Sen har vi bara lallat på som vanligt här hemma. Med dittan och dattan.

Nu väntar jag på min käre man som är på väg hem från jobbet. Jag har köpt jordgubbar och grädde vi ska äta ikväll. Så kvällen fortsätter med lite gott och mys pys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0