Trevligt

Det blev en lyckad middag igårkväll. Jätte trevligt att träffa både vea och Magdalena som så sällan träffar tyvärr :( Men nu får det inte gå så lång tid till nästa gång!
Nelly hade lite svårt att komma sig till ro att sova när det var så mycket folk här. Klart hon vill vara uppe hon med :) Kl 10 efter grey´s anathomy somnade hon tillslut, då gick Madde och Åsa hem.
Tänkte att nu minsann får jag sovmorgon imorgon. Pyttsan! Hon vaknade tidigare än nånsin.

Idag har vi haft trevligt på stan med Karin, Tyra och Tilda. Vi gick i affärer och fikade. Sen knallade vi hem i blåsten. Jäklar vad det blåste! Men det gick bra ändå.

För en liten stund sen ringde det en karl och sa att han kommer med mina Ikea möbler på en 20 min. Det bli spännande! så nu har jag fullt upp ikväll med att montera :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0