Trötterötter

Har varit alldeles för trött för att orka uppdatera. Vi försöker få Nelly att sova i sin säng en HEL natt. Vilket inte har varit lätt. Den första natten så vaknade hon en gång i halvtimmen, och då överdriver jag inte. Fick gå upp och söva om henne hela natten. Jocke tog över kl 6 på morgon så fick jag sova ut då. Men det gör man ändå inte riktigt ordentligt. Andra natten så sov hon fram till kl var 3 typ, och höll på till 5. så få se nu hur det går natt 3. Kanske hon sover hela natten nu? Hade varit skönt!

Idag åkte jag in till stan, gick och strosade i lugn och ro för mig själv. Köpte hem lite leggings, kjol och en tunika. Hel nöjd är jag.  Ska gå och prova kläderna en gång till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0