5 månader

Idag blir vår lilla ögonsten hela 5 månader. Helt ofattbart att JAG har fått haft henne i hela 5 månader.
Tiden går så fort så man hinner inte njuta ordentligt.
Snart kommer hon väl börja att krypa, sen gå.. Sen fyller hon väl snart 18 år.. :(

                                                                        Lilla Nelly  på BB


                     
                            p

Det gick som vanligt bra att bada idag. Nelly har dock inte lärt sig att hon ska sprattla med bena när hon ska simma. Men men det kommer väl.
Efter badet har jag hunnit vräka i mig en pizza och kladdkakan från igår. Jag har inte än hunnit varit ute på min dagspromenad än.  Men just för tillfället orkar jag inte göra nånting. känner mig som svullo själv ,och orkar inte ta mig från soffan ens.

                                                       Några bilder från badet idag!


                           ä

                           ö
                
                           ö
                               


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Grattis lilla Nelly! :) Å så skönt att bada...

2009-03-15 @ 23:21:20
URL: http://trollhestar.blogspot.com
Postat av: Mormor

Grattis lilla Nelly!!!!

2009-03-16 @ 17:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0