AJ AJ AJ

Jag makalöst klumpig! Jag halkade tidigare idag i trappen, och slog i foten, och  nu ikväll hade jag bråttom upp i trappen då Nelly hade tappat tutten. Givetvis så halkade jag till IGEN, måste ha stukat tån, för det gör så förbaskat ont! Smärtan var ordlös, eller nej det är en lögn, svordomarna haglade. In i duschen, åter smärta när det kalla vattnet forsade över foten. Sökte tröst hos J. Mängder med varmt te i magen, ordlös tröst och flera kramar senare kändes det lite bättre. Hur kan man vara så drumlig två gånger på samma dag?
Jaa, den senaste tiden har jag märkt hur jag blir klumpigare och klumpigare. Det börjar nästan bli Depserate-housewives-Susan-varning på mig nu!

Nej, mig borde man inte släppa ut bland folk!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Aj aj! Du får vara försiktig!

Tack för tipset!

2009-03-05 @ 23:15:07
URL: http://cisselijana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0