Bodysar

Fick hem i postlådan idag två helt nya bodysar som jag har köpt på tradera. Båda i st 80 så dom blir att kunna annvända lagomt till sommaren :)


 o å




Har varit ut en en sväng i det fina vädret. Men det var kallaren än vad jag trodde det skulle vara. Klädde mig inte så varmt, så det blåste igenom iskallt. Gick bara en vända runt Lulsundet sen hem igen. Nelly hann då somna, så hon fick sova ute en stund, medans jag städade. Har verkligen varit duktig och, dammsugit, skurat uppe och nere, damtorkat, tvättat och bytt sängkäder. Det ni ! :) 

Nelly fick pröva på en ny sorts smakis idag, Biff stroganoff för 5 månader. Tror hon tyckte det var gott för hon åt då upp nästan allting. Hon har blivit lite bättre på att äta maten nu. Men det går lite trögt i början. Och det tar sin lilla tid innan hon har fått i sig några skedar. Man får ha tålamod helt enkelt. Man har ju all tid i världen :)
Själv var jag nyttig, nyttigast och åt en salladstallrik med tonfisk, bladspenat, tomater, ägg, kron ärtkocks, avokado och fetaost. Mums!


Nu har jag fått hem en massa klädkataloger för vår/sommar. Man blir ju helt sjuk och vill beställa allting. Det är från HM, Ellos, josefssons, la redoute mf... Inte bra för mig som är lite shopping beroende :) Finns det inget sätt att få dom sluta skicka hem katalogerna? Känns ju som onödigt att få dom i brevlådan, och stökigt blir det om inte annat att ha dom liggande här hemma när man lika gärna bara kan gå ut på nätet och beställa kläder..

Apropå shoppingberoende, så ska jag och Nathalie gå på barnvagnsbio imorgon och se " En shopaholics bekännelser"  Har bara hört talas om att det finns barnvagnsbio, men aldrig varit på någon. Men nu ska det testas på! Det blir kul och spännande :)

Nelly ligger och sover IGEN! ha ha, och jag ska passa på att läsa lite bloggar!



                                                                       Nelly och krokodil posar :)


                                    å
                                         
                                    å


                         

Kommentarer
Postat av: Nath

Sötnosen där med krockodilen ;-)



Var just ute och gick till affärn, trodde jag skulle dö, fast blåste inte lika farligt som tidigare iaf!



Klart hon ska sminkas, till påsk, ska hon minsann både ha röda kinder och fräknar :P

2009-03-24 @ 15:24:01
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0