Fruktpuré

Jag är så lyckligt lottad så det nästan gör ont. Nelly har varit en riktig charmis hela dagen, jag har fått ofantligt många blöta små pussar.

Nelly fick till efterrätt fruktpuré för första gången. 

Hon blev så lycklig över purén att hon bara log. När hon åt såg det ut som någonting överjordiskt gott. Nektar från änglarna. Tugga efter tugga bara försvann  ner i magen, och snart var tallriken tom. Hon såg på mig, frågande.


Självklart blev det på fyllning och då skrattade hon högt. Det var nästan som hon inte kunde tro att det var sant, det var för bra för att vara sant. Hela ungen strålade, det var total lycka! Eftersom jag är halvfinne grinar jag inte så lätt, men jag fick lite damm i ögat..

Jag önskar alla kunde få se det här, varje dag. Jag tror världen skulle vara en mycket trevligare plats då.


                                       å


                                                                                        Sockerunge!


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Å så mysigt det låter! Lite damm i ögat ha ha, perkele! Önskar såå att det snart är maj så att jag kan komma och hälsa på er. Nelly är väl dubbelt så stor då än när jag såg henne sist :)

2009-03-26 @ 14:28:18
Postat av: Nath

Åh, lilla skrutten! Hon är ju för söt! :)

2009-03-26 @ 15:41:53
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0